°•..•° ShaBaBrWeSh °•..•°
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

°•..•° ShaBaBrWeSh °•..•°

اكبر تجمع شبابى رومانسى على الانترنت

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» متعرفش الجزائر ؟!!!..يبقا خش ومش هتندم
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 18, 2008 5:37 am من طرف ايـــمان

» للحصول على اسنان بيضاء
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالسبت نوفمبر 15, 2008 10:59 am من طرف ايـــمان

» هترحبو بيااا ولا اررررررروح بيتناااااااااا
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 6:12 am من طرف demo ash

» عضو جديد طالب الترحيب
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 6:08 am من طرف demo ash

» اللوتة وكرسي الاعتراف
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 11:05 am من طرف روميو الحزين

» ExClusive.Blondie.Parallel Lines.30th Anniversary Deluxe Edition.Full Album.2Oo8, Pop Rock | 2008 | Full CD + Bonus | Front & Back Cover Incl
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 9:47 am من طرف صقر بورسعيد

» كلمات الغناء في ميزان الشريعة
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 9:44 am من طرف صقر بورسعيد

» الأوزان الشعرية لمن ان أراد ان يتعلم الشعر والقافية
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 9:32 am من طرف صقر بورسعيد

» جبتلكم كولكشن ياشباب على ذوقى
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 9:21 am من طرف صقر بورسعيد

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
دندونه
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Vote_rcapاهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Voting_barاهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Vote_lcap 
ايـــمان
اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Vote_rcapاهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Voting_barاهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Vote_lcap 
روميو الحزين
H.E.R.O
روميو
THAT IS THE REAL LOVE
white_cat
ندوش
سكرتير ابليس
mahmood
تصويت
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
موهاد
رومانسى جديد
رومانسى جديد
موهاد

ذكر

اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Empty
مُساهمةموضوع: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 8:00 am

احنا كلنا عارفين ان احنا
مبنقدرش نعيش من غير حب ولو قدرنا نبقى مش بنى ادمين
فالحب فطرة الله التى فطر الانسان عليها
وانا بحب انسانة جميلة رقيقة
ومحترمة جداااا
وانا جنون الحب وصلت اليه
بس عيب الانسانة ده
انها مش حاسة بيا وانا اتقربتلها بكل لغات الحب بكل
مايقرب الانسان من قرينه الانسان
لكن هى بعيدة مشعارف ليه وانا عرفتها انى بحبها لكن هى
زى ماهى انا لا اعلم هل قلبها لا يعرف الحب
لا يشعر ولو بنبضة واحدة

الحب مغامرة خطرة.. تضحية بدون ضمانات عطاء دون عقود... صبر بلا أجر... ودخوله دون شروط، فالحب ليس له قاض لنحتكم إليه فلا إثبات ولا شهود ولا أحد يستطيع أن يقدر كم من الدمار يمكن أن يسببه،فأمره لله لأنه الوحيد القادر على حساباته العسيرة.رمت بنفسها على الأريكة بعد يوم شاق ونظرت إلى الساعة التي قاربت الثانية عشرة ليلا وصوت نجاة الصغيرة ينوح: يا حبيبي الحب عذاب وحبك حياتي... دوبني وليلي شاب بدموعي وآهاتي

انا بهدى القصيدة ده لحبيبتى ......التى لم تحس بى ولكنى فى انتظار احساسها ليدق على بابى
الحب أنتِ فلماذا تهربي ..

لماذا تختبئين في كوكب غربتي ..

أنتِ التي أحببتها .. وما لي غيرك تنسيني دمعتي

لا تحرمي قلبُ ً برئُ ً من النظر إليكِ ، ودعيه يحارب من أجل سعادتي

تنطقين بأنفاسك الأشعار َ حتى تصل إلي فأصبح فنانَ

تهمسين بصوتكِ فينهار قلبي ، وينسى هو من أي مكانَ

فأنتِ الهوا .. ولولا الهوا ما كنت أبحرتُ بلا قبطانَ

أشتاقُ إليكِ يا عبير الريحان ..

يا نسمة ً نسمت ثم إخترقت الوجدان ..

أشتاقُ بقلبي والقلب حيران ..

أتحبينه مثل حب الموج للشطئان ..

فالحب أنتي .. وليس لغيرُكِ في قلبي أي مكان .

احبك جداااااا
فأنت كل منايا
انا بصراحة بحبك اوى يادينا
وعمرك محتكونى لحد غيرى بجد
انا بحبك جدااا واتمنى لو اموت على حبك
قولوا لها انى اريدها قولوا لها انى مشتاق لحبها وحنانها الذى لم ارتوى منه بعد...
انا اتقدمت مرة لكن مش حندم وحتقدم تانى
قولوا لها
بحبك اوى يادينا
روميو الحزين
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
روميو الحزين

ذكر
افضل مغنى : رامى صبرى
افضل اغنيه : الف ما شاء الله
افضل فلم : الريس/عمر حرب
افضل ممثل : خالد صالح
اهتاماتى : الانترنت والكونغ فو

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 2:04 pm

فى الاول يا اه موهاد شكرا على التوباك ثانيا انا عندى تعليق بسيطا دلوقتى انا شايف ان الغرض من التوباك ده فى وجه نظرى ونظر اى حد الغرض منو اخر كلمتين الى همه بحبك يا دينا كل اصدقانا الى فى المنتدى عرفين ان دينا هيه هيه دندونه يعنى حضرتك من خلال التوباك ده عاوز تبين لها حبك دلوقتى عاوزها تعرف انك بتحبها ومجنون بحبها يبقى فى مسج خاص او على ميل او على موبايل او مقابله مش قدامى وقدام الناس لان انت كدا حططها فى موقف محرج جدا وبعدين حضرتك دينا مرتبطه لو مثلا ياعنى هيه دعت الشخص الى مرتبطه بيه للدخول الى المنتدى وشاف الموضوع ده حط نفسك انت مكانوا هتسبب فى مشاكل وفى انهم يفركشوا وخطبها هبقى انا الى فى وشوا لا انا صاحب المنتدى هوه يبقى مرتبطه وهيخب بنت وحضرتك تيجى تكتب فى المنتدى بحبها يبقى انا ولا حاجه يجى خطبها يقولى مثلا انت مدير ورق انا اسيب حببتى والناس تحب فيها قدام الاعضاء موقف مش كويس لجميع الاطراف وزى ما قولتلك عاوز تبين حبك ليها يبقى على الخاص يا مان او على الميل وانا لازم اتخذ الاجراات فدام الموضوع ده اوكى
https://romancey.yoo7.com
روميو الحزين
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
روميو الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 2:08 pm

فى الاول يا اه موهاد شكرا على التوباك ثانيا انا عندى تعليق بسيطا دلوقتى انا شايف ان الغرض من التوباك ده فى وجه نظرى ونظر اى حد الغرض منو اخر كلمتين الى همه بحبك يا دينا كل اصدقانا الى فى المنتدى عرفين ان دينا هيه هيه دندونه يعنى حضرتك من خلال التوباك ده عاوز تبين لها حبك دلوقتى عاوزها تعرف انك بتحبها ومجنون بحبها يبقى فى مسج خاص او على ميل او على موبايل او مقابله مش قدامى وقدام الناس لان انت كدا حططها فى موقف محرج جدا وبعدين حضرتك دينا مرتبطه لو مثلا ياعنى هيه دعت الشخص الى مرتبطه بيه للدخول الى المنتدى وشاف الموضوع ده حط نفسك انت مكانوا هتسبب فى مشاكل وفى انهم يفركشوا وخطبها هبقى انا الى فى وشوا لا انا صاحب المنتدى هوه يبقى مرتبطه وهيخب بنت وحضرتك تيجى تكتب فى المنتدى بحبها يبقى انا ولا حاجه يجى خطبها يقولى مثلا انت مدير ورق انا اسيب حببتى والناس تحب فيها قدام الاعضاء موقف مش كويس لجميع الاطراف وزى ما قولتلك عاوز تبين حبك ليها يبقى على الخاص يا مان او على الميل وانا لازم اتخذ الاجراات فدام الموضوع ده اوكى
موهاد
رومانسى جديد
رومانسى جديد
موهاد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 2:36 pm

أولا يامان دندونه مش مخطوبة وانا عارف كويس.
ممكن تكون مرتبطة
لكن دندونه مش حتبقى لحد غيرى بأذن الله ان عارف الى انا عملته
وبعمله ده جنون بس
دة من حبى حتجنن انا اعلن حبك امام العالم
ياسيدتى الحسناء
انا اتوج رأسك الكريم بتاج من الحب والسعاده ارجو ان تقبلية يادينا بحبك ....بحبك

ياسيدتى ان كانت روحى معذبة فمن هواك
وان كان قلبى مقيد فليس من سواك

وان كانت وسادتى معطرة فعبير شذاك
وان كانت ابياتى شعرا فالقصيد من هداياك
وان كان للسقم شفاء فهو لثم شفتاك
وان كان او كانت ياسيدى كفاك كفاك فكاك

أحبك وانى انتظر لتعطفى على ولو بنظرة واحدة
روميو الحزين
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
روميو الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 11:11 pm

يا كابتن انا مش بحب اكرر كتير اوكى الى بيحصل عيب قولنا يبقى فى مسج خالص اوكى علشان مش تحرجها
موهاد
رومانسى جديد
رومانسى جديد
موهاد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 24, 2008 1:07 pm

انت مالك زعلان ليه أظن ان المنتدى ده للتعبير عن الرأى وفى حرية
وانا بظهر حبى لوحدة ادام العالم مع العلم انى قولت انها محترمة وانى عايز اتقدملها يمكن اكون مجنون شوية بس هى الى عمله كدة
انا مشعارف هى ليه مش موافقة؟عندى تعليق انت ليه نقلت موضوعى هنا
الحب مش عيب
روميو الحزين
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
روميو الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 24, 2008 1:36 pm

لا مش عيب بناء على طلب دينا واظن ان حضرتك فى الموضوع قربت تغلط فيا واظن ان ده من العيب وانا مطر اقفل الموضوع وقولت مليون مره فى تعبير عن الراى مش قولنا حاجه بس مش يكون التعبير عن الراى فى احراج للطرف التانى اوكى
ايـــمان
رومانسى مميز
رومانسى مميز
ايـــمان

انثى
العمل/الترفيه : etudiante
المزاج : عادي
جنسيتك : جزائريه

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 29, 2008 1:36 pm

صح حوودة عنده حق قدر موقفها يا اخي مينفعش ترغمها انها تحبك

وبعدين هيكون موقفها ايه لما تقرا الموضوع ده اكيد هتحس باحراج
ياريت متبقاش اناني وتفكر بنفسك وبس حس بيها وقدر موقفها

واسفه للتدخل
روميو الحزين
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
روميو الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها   اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 29, 2008 3:32 pm

ما هيه قراتوا واحرجت فعلا
hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd hkhfgkfd

اهداء الى من شعرت بدفء الحب ولكن لم اتقاسم الحب معها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-